If you want to remain friends with a friend, don't talk about politics or religion.

2011-05-22 | 20:16:21 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Två veckor kvar till sommarlov, plus att vi är lediga flera dagar har jag för mig. Skönt. Har spelat lite L.A Noire, men måste ta en dusch nu. Gick inte bra med det där skolarbetet... Lär få sitta uppe inatt och göra klart skiten, trots att jag haft hela helgen på mig.
Regn är påväg hitåt enlig radarkartan, möjligtvis att åskvädret passerar Västerås precis... Tråkigt. :( Samtidigt som jag vill att det ska komma hit, så vill jag inte. För att då måste jag stänga av datorn och det kommer ta tre dagar få på skärmen igen. Fast samtidigt gillar jag när det åskar. Hur många blixtar som helst var det också.<3


If you want to remain friends with me, don't talk about politics or religion. Menar det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0