Let's kick it up a notch

2011-05-16 | 22:07:48 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Tjoho alla glada och mindre glada. Har lite lust att glo på Stolthet och Fördom, men kommer göra lite engelska istället. Min skärm fungerade igår och tidigare idag, men nu kommer den inte igång igen. Förens detta problemet är löst kommer jag nog troligtvis gnälla mer om det här, men det är bara och ignorera.

 

Nu har jag hårfärg i alla fall, saknar linser! Känner att de hade varit den äkta pricken över i:et. Nej, vi hörs senare. Har en annan design på gång, men vill inte använda den. Synd att låta den gå helt till spillo så kanske lägger upp skiten här. Inte som andra fittor som tar betalt för deras skit, tycker ingen borde betala dem. :3 Men jag är ju en idiot, så. Syns senare. (som jag redan sagt men ändå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0