The memories of that time came flooding back again.

2011-05-27 | 22:54:33 | Kategori: Musik | 0 kommentarer
Fina bilder på min Ai.

Kolsvart ute, fem plus grader och jag satt ensam i baksätet på en taxi. Hade informerat världen om att min destination var Arlanda. Tröttheten var slående, men lyckan var starkare. När jag kom dit stod du där, en grå resväska, svart rock och en cigarett i ena handen. Åkte tillbaks med dig, lyckligare än någonsin. Åt glass i solen. Fick en biljett till Japan under sommaren, betald. Kärlek. Så fint var det. Vaknade, insåg saker.
Jävla fangirl drömmar man har. Förlåt Ai, jag kan inte rå för att jag är en töntig idiot. </3



“Welcome home”
To the place of the person who waits for you,
To the place where you know you’re not alone,
Though you may not realize it people will surely come home to that place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0