Du svor att du för evigt var min

2011-05-31 | 12:29:31 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Bild: lösögonfransar införskaffade igår, samt mina och Melwiins stenar.

Sitter i skolan. Ovanligt, eller hur? Segt som fan, är inte på världens piggaste humör. Hade visst en lektion som jag inte trodde hade. Skittrött är man. Bara imorgon, sedan är det fem dagar ledigt, mumma. Fan vad jag har skrivit dåligt. Måste köpa blekning och färga håret. Finns fortfarande röda ställen, inte särskilt fint. Behöver klippa skiten, men litar inte på någon. Frisörer kommer klippa för mycket, vill klippa själv. Fast det blir ändå inte så bra då. Jaja, skall hålla käften nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0