Sångerna vi sjöng som barn kommer spelas vid din grav.

2011-11-20 | 18:27:34 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

Jag skulle inte kalla mig själv smart, men inte totalt dum i huvudet heller. Varför gör man så att man automatiskt spelar dummare än vad man är? Ibland vet man precis vad som krävs men låtsas inte göra det. Man vill ju inte att någon ska tro att man tycker man är smart. Ingen gillar sådant i Sverige. Jantelagen är fina grejer. Du är inte speciell.

Det kanske kommer fram så att jag verkar förvirrad, men jag vet hur min livssituation ser ut, och jag vet vad jag håller på med. Det är såhär jag sköter saker helt enkelt, och jag är obenägen att förändras.

Om jag var ärligare än det här hade ni suckat, "herregud du är ju patetisk".
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0