20-årskris och lite andra kriser.

2011-11-23 | 21:00:15 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

ALLTSÅ kan någon rippa den här dvden innan jag avlider!?


Såg väl ut som det gjorde haha. Finns plats för förbättring. Fast ja är bara rädd att förlora studiebidraget, då har jag ingenting att leva på, för den bistra sanningen är att jag är sådär lagom allvarlig med skolan. Har alltid flummat mig genom alla sorters studier. Jag vet inte, har bara inte intresset att plugga på det viset. Men ja det går väl.

Är mest upptagen att försöka hitta någonting jag vill hålla på med,
för jag är inte en av dem som har turen och redan vet det. Har ju några idéer, men är inte 100 om någon av dem kommer fungera. Önskar jag visste, det skulle nog ge en mer motivation.

Hade jag fått lägga till egna val i skolan hade jag utan tvekan lagt till lektioner i smink, seriösa fotolektioner, fotografisk redigering etc. I grund och botten borde man gå media, menmen bild och form är super det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0