Lol @ dem som säger att jag har slitet hår nu.

2011-10-22 | 19:27:41 | Kategori: Styling | 0 kommentarer

Här hade jag slitet hår!

Nu är bara topparna lite slitna, men i övrigt är det inte det. Hårspary får det att se ut så ibland.
Dessutom är det skitsnack att det sliter att färga håret. Antigen är färgen inte anpassad för din typ av hår eller liknande, finns inga bevis att hårfärg är skadligt. Jag hade skitfiiiint hår innan jag blekt det en enda gång. :) men det är tråkigt att inte slita på det... Vissa har hår som naturligt ser slitet ut också, skumt.

I alla fall, ja, jag gillar att prata om hår och vägrar lyssna på någon annan. Hallå min mor är utbildad frisör (derp) och det betyder att jag vet meeeest. :D:D:D

Okey nej jag är inte seriös, tror absolut inte jag vet mer, utifall att ingen idiot förstod. ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0