Om jag inte fortfarande älskade dig så jävla mycket kanske det hade varit annorlunda.

2011-10-24 | 22:18:47 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det finns då fina människor. Är ganska jobbig att ha och göra med, förlåt men kan inte rå för att vara deprimerad. Ibland skrämmer jag till och med mig själv. Så trots att jag gnäller eller är osocial då och då, så för vilken roll det än spelar, tack.

Episkt intro är tyvärr borttaget i videon. För övrigt, totalt jävla underbar låt.

Har precis kollat på senaste avsnittet av The Walking Dead<3... mumma. Drömmer mig bort till en egen lägenhet... fy fan vad underbart. Vill ha en morisk landsköldpadda också. Sköldpaddor är så jävla coola. Dåligt är bara att de har salmonella-bakterier normalt i sig, så man måste vara noga att tvätta händerna om man håller på med dem. Lite orolig att det skulle göra mig paranoid att bli sjuk. Hej hypokondriker. Det och en tjock katt. Kan inte sluta tjata om mina tjocka katter... ska gå och drömma om min systemkamera också. buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0