Så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam, försöker kväva känslan men jag längtar hem

2011-10-15 | 21:03:00 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Dom sjunger om att dekadens är min bästa vän
Och det slår mig när orden kommer ur min mun
Hur den här staden dödar dig när du är ung

Hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad.


Jag har knappt varit inloggad någonstans nu, så jag är inte dissig! Ska nog kolla saker imorgon, orkar inte idag. Fy fan om jag inte blir lite bättre snart missar jag skolan på måndag. Och jag vill inte det. Dör av ensamhet här hemma, men orkar samtidigt inte ens prata. Blir arg, allt går bara åt helvete just nu. :c

Kommer inte blogga bra förens jag blir bättre heller, för just nu vill jag bara kasta mig ifrån tjugonde våningen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0