Idioter överallt.

2011-10-07 | 20:43:13 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Facebook svärmas utav lycka förtillfället. Vissa har det bara bra, andra får fina saker och kan göra vad fan de vill. Varannan jävel på min lista verkar ha nyligen flyttat till Japan, och ursäkta men jag vill tamejfan inte läsa om det. Känner inte er, skiter fullständigt i eran förbaskade lycka, och hur jävla roligt du hade i Tokyo. Vill inte höra hur folk kallar dig vacker gång på gång på gång. Är så missnöjd med mig själv att jag inte kan tillåta främlingar ha det bättre än mig? Kanske dä. Ska nog ta bort alla jag faktiskt inte känner, om jag bara orkade.

Skitsamma, är bitter som fan. Hemska drömmar inatt, kände bara ångest, ångest och ångest när jag vaknade. Druckit en kopp kaffe och ätit ett päron idag, det är allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0