Dagens vill ha:

2011-09-14 | 21:46:41 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Har alltid velat ha ett par Dr.Martens skor... till och med innan de blev populära igen. När jag åker till mitt hemland England hoppas jag kunna införskaffa mig ett par. Min jacka är ifrån England, men det roliga är att det hade varit billigare att köpa där hehe.

Sedan en annan sak...

Känns som jag kommer se ut såhär om jag inte fortsätter gå ned mer i vikt. :( Sedan jag började käka min medicin har jag seriöst gått upp fan runt 30kg, inte roligt. Har inte förstått det tidigare heller riktigt. Men det är tydligen vanligt att man gör, fast det fick man inte höra innan nej. Ätit ungefär likadant hela tiden, så nu undrar jag om medicinen gör det svårare att gå ned i vikt... vem vet.

Visst gjorde jag en fin redigering!? Inte alls slarvigt, lovar satt med den i flera timmar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0