Fyller 19 om någon vecka.

2011-09-04 | 19:15:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Det enda positiva med det är att man kan få en liten hjälp med ekonomiska ting och sådant. Brukar inte direkt "önska" mig saker, men skulle underlätta för:
† Spar 7000 till en Canon systemkamera, så alla små bidrag gör mig glad.
† Vill också få körlektioner, intensivkurs eller vad det kallas, så jag kan skaffa körkort snart!

Tänkte börja spara till att köpa smink och några speciella kläder efter dessa två saker, och förhoppningsvis har man gått ned i vikt lite då också, det skulle underlätta saker. Finns tyvärr några spel jag vill ha, som jag egentligen inte har råd med... :( hatar pengar.

Dags att duscha lite och så...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0