Because I know, you will be the death of me.

2011-09-08 | 21:51:10 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag har lyssnat på bara Rammstein i kanske tre dagar i rad nu, hehe. Ska se klart den lilla snutten av Futurama-filmen snart, och längta tills fredag. Vill ha helg, vill sitta i mitt rum med fin musik och bra filmer etc. inte ett jävla piss vill jag göra.

Ska försöka dra med mig kära mor till Erikslund imorgon eller så och se om Dead Island säljs för 499:- någonstans där, som det står att det ska göra på le internetz men man vet aldrig...

Klippt av en massa slitna toppar, tunnat ut håret för att få bort slitet skit och gjort inpackningar, så håret ser ganska okey ut förtillfället. Trött på att ha fult slitet hår. Lite slitet fungerar, men inte när det börjar locka sig och skit, det stör jag mig mest på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0