Vad fick jag? Fick jag något?

2011-09-18 | 22:06:45 | Kategori: Videos | 0 kommentarer


Försökte göra en seriös rebus om vad jag fick som födelsedagspresent... men när man varit och är fortfarande lite sjuk, men faktiskt orkar sminka sig kommer massa överskottsenergi ehe... Fråga inte, vettefan vad jag håller på med.

I alla fall, tack till alla som sagt gjattis, blir glad som en säl för det c: ja, sälar är glada. Gladare än hestar.

Och även om jag inte är helt frisk så blir det skola imorgon! Ska dit och smitta alla bara för att jag inte orkar sitta hemma mera, hatar att vara sjuuuk!

Och jag lackar sönder på kort hååår. Överväger göra det rött bara för att kunna ha löshår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0