Zombiefilm

2011-09-30 | 08:50:00 | Kategori: Television Tomo | 0 kommentarer
Jag och min vän Melwiin har fina planer inför en seriös film som skall göras! Är faktiskt riktigt pepp på det, trots min opepp till det mesta. Folk börjar säkert tycka jag är dryg, vem fan orkar med en deppig gnällig unge liksooom.

Melwiin kommer vara regissör, kameraman vet jag ej, själv kommer man medverka! Yeeey min skådespelardebuuut. Och andra skådespelare och fina statister. Vackert!

När jag var liten var jag schizofren och satt och pratade för mig själv som om jag var med i en serie. Mitt liv var inte på riktigt, det var bara en serie. Jag är seriös. Aldrig berättat det för någon, skäms lite haha. Bara nej. Jag anförtror mig åt dig bloggen!111 Du har inget val än att älska det.

Ska nog spara ut till hellugg igen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0