CAPS LOCK

2012-08-17 | 02:14:48 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
NÄR ALLTING ÄR MÖRKT GÖR MIN BROR DET VÄRT ATT LEVA LITE TILL.
okey.
 
Lyssnar på Muse. Sådan jävla nostalgi. Jag minns högstadiet. Falling Down. Översatte den till svenska i typ åttan? Det var någon uppgift. Hade jag glömt, men den här låten fick mig att minnas. klassiker. Jag lekte wapanes med svart hår och en vit slinga. Förresten, finns en bild surrandes online ifrån samma dag. hahaha :(( liten skit. Sådär charmig vinkel, min haka ser inte alls ut att ta över hela världen neee...
Psykosomatiska problem som långsamt dödar mig. Den mentala hälsan är sannerligt på en lägre nivå än vanligt. Jag hatar att vara hypokondriker. Det är bara ångest, ångest och panikångest. Hjärtat blir tungt, svårt att andas och världen svartnar. Det kommer bli bra, det blir bättre, det blir aldrig bättre. Sjukdomar överallt, alla dör. Död, död, död. Evigt mörker. Skål för våran sista solnedgång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0