EAST END OI

2012-08-31 | 23:16:41 | Kategori: Styling | 0 kommentarer
Idag är det ungefär ett evigt regn. Jag som ville gå ut och dricka vin på en stubbe i skogen och hata allt. Hej, Saran, 14 år och xxrebellxx. Lyssnar på fina Cockney Rejects, och är sugen på att se skottska rullen Non-Educated Delinquents aka. NEDS. Får väl ta och göra det istället. Jag måste köpa en ny Harrington-jacka. Spyr på hur fult solblekt min har blivit överallt... Måste köpa en ny svart ifrån Lonsdale. Det måste vara Lonsdale. Sedan en vinröd, men där behöver det inte vara märke. Jag har alltid velat ha vinröda Dr.Martens dessutom, menmen. Jag gillar vinrött... Passar bättre till svart hår dock...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0