Fy fan avrätta.

2012-08-18 | 03:26:05 | Kategori: Debatt / Satirer | 1 kommentarer
Numera tar folk till sig nya metoder för att få läsare. Provocera-som-Kissie tiden är förbi, och nu drar man upp allting annat. Nästan alla titlar säger "Läs om mitt liv med depression", "våldtagen och 15 år", "väntar på mitt 29:de barn" etc etc. Dö. Ni förtjänar att dö allihopa. Ni är vidriga avskum, på samma nivå som Annie Lööf. Har läst alldeles för många korkade bloggar nyss. En av dem tjatar om hur speciell hon är med sitt liv med aspergers. Skrev en jävla skitbok och "vill få den publicerad!". Ja, du och varenda jävla skitunge numera. Ni kan inte skriva. Ingen av er. Allting nytt är bara infantila ungdomsböcker eller deckare, där någon som nyligen lärt sig svenska troligen besitter ett större och mer korrekt ordförråd. Förlåt, men 17-åringar (eller yngre/äldre, sak samma) som vill publicera sina skitberättelser är störande. Jag är arg. Hade jag varit hos en psykolog hade dem dragit upp min barndom som ursäkt, men jag skyller på ett geuint misstyckte gentemot mänskligheten. Detta uppvisar man ju inte offentligt, uppenbarligen. Och ni som är 15-år och har femtusenglin, barn skall inte skapas med några gener alls, och föräldrar skall inte finnas. Barnen skall odlas fram i barnfabriker och fostras på barnuppfödningscentraler. Därav kan vi förhindra människor som Micha. Citat: "Det finns dom som blir med barn utan mening och tänker att det är “en kul grej” som bloggerskan och tonårsmamman “Micha”, som hon kallar sig, säger. Hon var 14 när hon blev gravid och 15 när hon fick ungen. Hon har inte ens gått ur grundskolan och visst skulle hon kunna vara en bra mamma men det tvivlar jag starkt på. Jag menar, hon säger : “Först var det läskigt, sen var det mest en kul grej”, “Det blir kul och köpa grejer och sånt till barnet”, osv." Det var en kul grej. En. Kul. Grej.
 

Numera heter bloggen: Lider av depression, aspergers, diabetes, våldtäkt, hjärntumör, hjärtfel - LÄS MIN BLOGG!!!!!!
SÅHÄR GÅR DET VARJE GÅNG JAG SKRIVER INLÄGG PÅ NATTEN!?
Kommentarer
Postat av: Angelica

håller med dig till 100%
det är så sjukt irriterande med folk som har "tyck synd om mig" bloggar osv, vem fan har en blogg som ens heter något med att man blivit våldtagen, lider av "ALTING" eller någon efterbliven ungjävel som blev gravid och gör en slags "underhållning" av de på sin blogg???
my gaaaaad jag spyr!

Svar: Det är hemskt och irriterande! Hur lågt kan människor sjunka liksom... :((
Saran

2012-08-18 @ 10:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0