Men för vem spelar man egentligen någon roll

2012-08-20 | 21:32:21 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Äter tranbär. Första dagen i skolan är över. Information och imorgon är det meeer information. Men ändå. Så blev det lite kaffe på det. Mitt hår och smink är fult idag. Känner mig som en rutten padda. Men jag har andra saker att vara mer orolig över. Lite viktigare. Som att uppfinna en tidsmodul. Där man kan stanna tiden utan att få existensen att utebli.
Kan min lugg bara växa ut helt någon gång. Går inte att göra någonting med den som den ser ut nu :( fula ögonbryn. Men jag orkar inte fylla i dem tjockt heller, det tar sådan tid och blir inte bra så ofta. gaaah.
Vissa saker är abnormt otrevliga. Sluta ljug, det är enerverande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0