När köttet är slut ger sig hundarna av

2012-08-30 | 23:15:47 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Lyssnar på underbara Charta 77 och reminiscerar över en svunnen tid. Välkommen värld du aldrig sett. Jag ger nog fan upp om all jävla skit. Är det någon, som bara för en sekund, ens tänkt på allting jag har tvingats ge upp i mitt liv? Är det någon som sett det ur min syn, tänkt på allt jävla ansvar som redan finns och kommer? Är det någon som förstått? Nej. Kommer aldrig ske. Förlåt men jag har också rätt att bli upprörd ibland.
“Some people feel like they don’t deserve love. They walk away quietly into empty spaces, trying to close the gaps of the past.”
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0