PACKAGE

2012-08-14 | 20:32:48 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Idag åt jag potatisgratäng. Nu har jag ångest. Så lite ihoptryckt frukt är mer än väl till middag. Intressant info, ja. Har ingenting annat att säga, förutom att livet suger. :) men det visste ni nog hehe. Hämtade ut ett paket idag rååå.
Vitt puder, tjaaao. Vet inte ens om det är bra, kommer säkerligen inte täcka min rödhet. Bajsrosascea. Hatar dig. Kokad kräftjävel, det är vad jag alltid ser ut som. Det tär på det oexisterande självförtroendet. Bara gått ned cirka 6 kg under hela sommaren, besviken. Hade jag inte blivit sjuk hade det kanske gått bättre... Men bättre än ingenting antar jag. Idag gnäller jag lite, om det undgått alla oexisterande personer som läser detta hahah. Jag gillar ordet oexisterande. Hade det har varit "Pinky och Perky's Show" på Barnkanalen hade det varit dagens ord. Ovettiga ord basuneras ut av mig ikväll.
Kommentarer
Postat av: Melwiin

Åh Sanna du är duktig. 6 kg. Du är en ninja!
Jag älskar dig. Men snart får jag träffa dig igen, för då börjar skolan! <3

2012-08-15 @ 14:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0