SLEEPING DOGS

2012-08-15 | 18:16:00 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
AAAAAAAAAAAH. ÄR NI TAGGADE ELLER, JDJJWQRBFHW DET ÄR JAG! FUCK YEAH HONG KONG
Jag har inte skrivit om något spel på länge, men det är nu under hösten och vintern alla bra spel kommer ut. Eller ja, dem jag bryr mig om i alla fall. Kommer alltid dåligt med spel på våren. SLEEEPING DOOOGS YEAH. Har väntat i år. Var påväg att inte bli av där ett tag, innan utveckling fortsatte av ett annat bolag. Öppen värld i Kina, hur coolt. Jag är så trött på spel som utspelar sig i USA. För dem har fula motorvägar och brackiga villor. Usch. Allt har för små kartooor också. Borde finnas ett gigantiskt spel där man kan åka runt i hela Japan, med rättskaliga städer och vägar. För dem har världens finaste motorvägar. Smala, slingriga och upphöjda. Det hade varit episkt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0