Another deep depression, the calm before the storm

2012-12-20 | 21:57:46 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Du och jag, Tomohomo. Du är min vän som alltid lyssnar på mitt desperata självmordsgnäll, mitt enorma självhat, dem få lyckliga stunder som värderas och även på alla dem där bitande tankarna. Trots att du må ge dålig respons och värdelösa råd gillar jag dig ändå bloggis. Men nu har det kommit en ny tid, en tid då detta mörker inte skall beblanda sig med dem fåtaliga stunderna av kreativitet. Mestadels inom foto, allting annat besitter jag en viss saknad av kunskap för, och vad är då bättre än ett alterego, en separat blogg. Endast för foto. Så kan jag behålla mitt underbara gnäll och personliga texter på denna, men fokuserar på foto på en annan. Mest för att den här är personlig, alldeles för personlig. Det finns mycket i arkivet jag inte längre står för, det finns mycket jag inte vill ha sammankopplat med skapelse. Den kreativa ådran går på högvarv idag. Nej, inte direkt, men ändå. Har för övrigt handlat julklappar och är h e l t slut. Fotobloggen kommer senare. Här är lite foton på tal om det hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0