GOD JÄVLA JUL

2012-12-24 | 01:10:38 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Idag är det tekniskt sett julafton. Jag har fruktansvärt ont i magen och lite i halsen, och jag har tappat julstämningen jag faktiskt hade. Ont i halsen titt som tätt, bara jag inte får jävla helvetes halsfluss igen. Var ju värre än att få en fraktur. Nu skall vi ju inte gå till överdrift, men smärtan var definitivt mer långvarig med halsfluss, även om jag än idag kan få ont i fotjävelen för att den är stel och allmänt otränad.
Imorgon skall jag filma och fota, och förhoppningsvis göra ännu en otroligt djup och poetisk svartvit klippsamling.
puss jag älskar några av er även om jag är världens dåligaste på att visa uppskattning
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0