Fast i en cirkel föll utav mörker, där allt hopp har förgåtts.

2012-02-16 | 21:24:36 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

Vill helst av allt bara ligga och sova avrundat med lite musik emellanåt i min ensamhet. Allting känns bara så abnormt tråkigt och segt. Vill inte bli en mannekäng bland alla tomma skal. Drömmer mig iväg, drömmer om ett annat liv. Men jag kan aldrig ändra på det största problemet, som är mig själv. Det är ett oändligt tankesätt inga mediciner biter på.

Det är ingenting särskilt som stör mig heller, men den bestående känslan att man aldrig borde blivit född i första taget finns alltid där. vill inte vill inte vill inte vill tamejfan ingenting.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0