Ska nog köpa en ny hatt va...

2012-02-05 | 22:09:57 | Kategori: Styling | 2 kommentarer

Utväxten blev grön, dem mer rosa parierna blev blå-lila, vissa deler är fortfarande blonda och det finns lite rött på något ställe. Har nog aldrig misslyckats såhär med att färga håret... Blev inte alls grått, inte ens silver. Ska duscha extra mycket så allting lossnar snabbt! Tyckte att färgen såg konstig ut innan jag hade på den också, menmen. Man lär sig av sina misstag. Däremot är det spararen i mig som kväder när i alla fall 100 kronor spolats bort på ingenting...
Kommentarer
Postat av: Irregular

noo :(

2012-02-05 @ 23:31:55
Postat av: Rossanna

Hej. Hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. MVH Rossanna

2012-02-07 @ 14:30:49
URL: http://rossannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0