Och våra löften gav vi varandra mitt i natten, precis innan världen tog slut.

2012-02-20 | 22:29:29 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Någon gång under nattens gång bestämde jag mig för att inte gå till skolan kommande dag, mestadels för att man ändå inte gör så mycket nytta när man känner sig såhär nere och misslyckad. Har kollat på senaste The Walking Dead, och jag måste säga att gårdagens avsnitt var åh så bra för jag hatar den där förbannade farmen, samt Gremlins. Imorgon kanske man ska pallra sin feta röv till skolan. Kanske kanske. Är ju trots allt lov nästa vecka, äntligen. Känns mycket behövligt just nu!

Måste ta och trycka en ny DEATHGAZE t-shirt! Asful har den blivit. :( har i alla fall beställt deras DVD, så jag kan sitta och dräggla över min fina man i högupplösning hela lovet och gråta över hur otroligt bra dem är. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0