Vad ska det bli av dig?

2012-02-07 | 19:38:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Började må så otroligt dåligt i skolan idag så jag gick hem efter första lektionen. Trodde det bara satt i mitt huvud men det gjorde det inte. Så jag och min dyspepsi har sovit och druckit massa vatten. Hatar min kropp, allting är fel överallt.

Blev jätteledsen att jag missade japanskan igen nu! Har gjort alla missade läxor och pluggat jättemycket hela helgen, ville visa hur duktig jag vaaa. På grund av min dåliga närvaro förra terminen är inte mitt betyg sådär jättebra. Önskar den här peppen hade funnits då med!

Mitt hår är en blandning av mörkblått och grönt, men jag måste säga att den växer på mig... :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0