Berätta för mig hur friheten känns.

2012-01-22 | 20:45:02 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Sluta ta ut allting på mig jämt. Bry er inte, då gör det ingenting att jag är som jag är. Är bitter på dem lyckliga, bitter på dem klagar över alla småsaker hela jävla tiden och bitter på att jag önskar någon förstod. Visst låter det som en liten 13-åring som blivit emo, buhu ingen förstår, men det är sant. Ingen gör det. Hur skulle dem, när man inte ens förstår själv. Så jag är bitter, självmordsbenägen och ja, jag vet inte. Allmänt äcklig.

Alla frisyrer jag har haft har jag faktiskt klippt själv, därför är det förvånande att jag inte ser värre ut. HEJ DÅ.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0