I threw a party but nobody came.

2012-01-05 | 23:01:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag har inte haft lust att skriva någonting på väldigt länge. Skrev för mycket och blev missnöjd, sedan dess har jag inte riktigt kommit igång med det. Och det har gått två år. Jag älskade att skriva på alla olika berättelser, nog för att nu i efterhand var de alla kassa uti helvete - men dem blev smått bättre. Jag saknar att skriva. Jag vill skriva en science-fiction berättelse. Kuuul. Ska komma på mer idéer. Tyckte allting det var ovärt att planera sitt skriva istället för att komma på i efterhand, men om man inte planerar blir det sällan bra för mig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0