Nyckelben

2012-07-05 | 10:56:07 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Absurda drömmar. Mardröm om tänder som tappade fästet och ramlade ut. Paniken som uppkom. Som tur var kom även en lättnad när man vaknade till och kände att alla tänder satt kvar. Drömde att Yoshiatsu, ifrån Crazy Shampoo, ramlade ned i vattnet och jag var tvungen rädda honom. Vad fan. Sedan gick vi hem till hans lägenhet med alla andra ifrån samma band. Lägenheten var mer som Aphuset på Arosfortet, om någon faktiskt minns hur den såg ut, fast med möbler. Sedan skulle vi flyga till Tokyo... Ja, den här drömmen blir bara mer och mer wapanese haha. Men på flygplanet (som var osynligt) hackade någon in sig på min telefon och tog bort alla bra låtar och lade in massa skit ifrån radion. Blev sur och hoppade av flygplanet med en fallskärm. Missade jag min medicin igår eller vad?
 
Yoshiatsu does not approve.
Han kan klara sig själv, säger han. Även om han hamnar i vatten.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0