The past was destroyed by you

2012-07-03 | 22:09:52 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag som tyckte jag hade en bra idé för en gångsskull, så visar det sig att det finns en film som handlar om nästintill exakt samma sak... Det är så otroligt många likheter att jag överväger att skrota hela planeringen. Annars måste det vara exceptionellt bra utfört. Jag har heller aldrig sett filmen eller ens hört talas om den tidigare. Dock var jag ju medveten om att det inte var originellt; ingenting är det.

Nu vill skiiiiten inte ens ladda upp en enda bild eller visa arkivet, så motvilligt får detta bli ett bildlöst inlägg. På tal om bilder; så ska jag nu titta på den här omtalade filmen. Regisserad av ingen mindre än Joe Dante. Han har gjort finfina filmer. Om du vill gissa vilken film det är finns listan här. Påminner mig att jag mååååste se Masters of Horror. Så alltså är den utesluten. Lätt att lista ut. Ingen bryr sig? Nähä okey, trodde jag var en intressant person för en sekund men insåg sedan att jag gravt hade lurat mig själv.
 
JAG VILL SE DEATHGAZE LIVE. SÅ JÄÄÄÄVLA MYCKET. Mitt hjärta brister för att jag inte kan. neeeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0