Yoshiatsu gästbloggar.

2012-07-06 | 00:00:31 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Yoshiatsu tycker inte om folk som får systemkameror ifrån pappas plånbok. Det gör att han känner sig lite naken. Han tycker alla borde ha det lika jobbigt som honom. Yoshiatsu tycker inte heller om att ingen av hans tanabata önskningar har slagit in. Trots att han försökt.
Nu lyssnar Yoshiatsu på sitt gamla band igen. Han gillar ganska hård musik ändå.
 
Varföööör föddes inte jag och såg ut som Yoshiatsu undrar jag då. Ska köpa en kroppslig säck att ha på mig. Även om det inte märks hatar jag att vara le woman väldigt ofta. Trivs inteeee.
Hoppas mina tuttar försvinner om jag går ned mer i vikt. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0