BRA BLOGG?

2012-06-14 | 19:14:45 | Kategori: Bra / Dåligt | 0 kommentarer
Bra blogg vaaaa. Har typ noll bilder att publicera. Tydligen har jag inga tankar heller haha. Kommer inte på något. Så, därför gör jag en tråkig hiss och diss! Vet att alla har väntat så. hoho.

●Att favoriter blir mainstream●
I detta fall syftar jag på växten av Dr.Martens och Creepers. För några år sedan var det bara wapaneser som visste vad creepers var för någonting. Eftersom jag är en sådan dryg person får jag väl hitta någonting annat mer extremt som inte är mainstream, haha. :(

För övrigt är mainstream ett fult ord. Jag ska börja säga medströms hela tiden istället!

Jag är fortfarande förkyld om någon bryr sig. Tycker feta synd om mig själv, buhu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0