Mechanical beauty

2012-06-19 | 22:10:16 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Ska ta tag i det här med att blogga igen. Vet inte, har inte varit inloggad någonstans knappt, minst av allt facebook. Men det känns lite skönt faktiskt. Mobilnätet är också skumt, har problem att skicka & ta emot sms&mms, surfa etc. Men jag verkar inte vara den enda, så jag vet inte vad som sker. Äsch.

Är dessutom inne på det här med marsvinsburar! Exempel:

Jag skulle vilja bygga en sådan här, fast kanske ännu större nertill. Mina marsvin gillar att springa väldigt mycket, och jag vill att dem ska kunna göra det på en större yta. Däremot vill jag ha våningsplaaaan! Jag har alltid trott att bara kaniner gillar sådant, men tydligen hade jag fel. Då ska jag fylla den med massa roliga saker, eftersom dem är så nyfikna och goa. Mina pluttenuttisar. ihihih.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0