Because you and I, we were born to die.

2012-03-11 | 22:49:37 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Vill ha peruker. Vill ha linser. Vill ha platåskor. Men mest av allt vill jag ha min kamera. Redan slösat alldeles för mycket pengar den här månaden, måste hålla igen med varenda krona. Vill gå ned i vikt en massa och bättra min stil. Nu är det så att jag knappt har på mig något jag vill för jag inte trivs med mig själv. Det är jobbigt. Det mesta är jobbigt just nu, har absolut ingen motivation till någonting. Vill inte plugga, orkar inte läsa, orkar knappt byta låt för jag är så ambivalent. Som ett tomt skal som bara glor och inte bryr sig.


En bild ifrån en tid då jag hade en annan mentalitet, en viss del som jag ej saknar.
Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Fin blogg du har! :)



Kika gärna in på min sminkblogg och var med och tävla om 10 PAR lösögonfransar! :)



http://scenbloggen.com/creativemakeupbyjohanna/2012/03/08/tavling-vinn-10-par-losogonfransar/#comments



Ha en bra dag!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0