Totalt jävla besatt. Aaarh.

2012-03-16 | 19:29:00 | Kategori: Styling | 0 kommentarer

Förutom att bli smal är jag även besatt vid hy. Jag vill ha perfekt jävla hy, nöjer mig inte med någonting annat än det. Men det går inte så bra, blir inte av med finnarna, pormaskarna eller all annan skit trots behandlingar. Ser ut som skit utan smink, ser ut som skit med smink. Allt smink ser bra ut i någon timme sedan börjar det bli äckligt direkt, det suger. Antagligen är det min hy, för alla foundations jag har ser bra ut på alla andra jag testat på. :( Tror inte någon förstår hur mycket jag verkligen stör mig och hatar min hy. Ungefär lika mycket som min kropp tjoho.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0