30 frågor!

2012-05-22 | 23:46:00 | Kategori: Listor / Utmaningar | 0 kommentarer

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan död?
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mina peeps, madre och min bror.
3. Hur lång är du?
1.79. Perfekt modellängd.
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Dumplings
5. Vem ringde du senast?
Mami
6. Vem ringde dig senast?
Mami
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Usch!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av dem. Varför antar alla frågor jämt att man inte kan vara något annat än skild och gift?
10. När såg du senast din mamma?
Någon timme sedan.
11. Vilken ögonfärg har du?
Någon ful blandning.
12. När vaknade du i dag?
Somnade aldrig riktigt.
13. Vilken är din favoritjulsång?
JINGLEBELLS FROM THE HELL
14. Vilken är din favoritplats?
Min säng
15. Vilken plats föredrar du minst?
Där jag bor.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om jag inte är död hoppas jag fan att jag tagit mig till SOLENS LAND. Bor jag inte i Ai-pons garderob så ska jag tamejfan bo i Edogawa. Kommer vara skraj som fan i början, men om jag inte prövar kommer jag aldrig sluta drömma.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
VARGAR. Det är ingen rolig fobi.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Gamla bilder!
19. Hur stor är din säng?
Om en vanlig säng är Norge så är min säng fan Canada.
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Både.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med. Skulle duscha med kläder om det gick...
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett...
24. Vilka städer har du bott i?
En sketen jävla stad.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor.
26. Är du social?
Jag är relativt introvert, ja.
27. Vilken är din favoritglass?
Citronglassen jag åt förra sommaren.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacotta med vaniljstång i med färska jordgubbar.
29. Tycker du om kinamat?
Ja.
30. Tycker du om kaffe?
Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0