Det är okey att inte vara nöjd med sig själv.

2012-05-19 | 19:03:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Det är inte upp till andra att bestämma; är man inte nöjd så är man inte det. Vill man ändra på det får man göra det! Man borde inte ha krav på andra att dem ska vara nöjda. Det finns inte en millimeter av mig själv jag tycker om, och det spelar ingen roll vad andra säger eller gör, så tycker jag. Men det är mänskligt att inte vara 100% nöjd. Jag hade jättebra, välformulerade meningar i huvudet men så fort jag skulle skriva ned dem försvann dem... :(

I alla fall, vidare till någonting gulligt!

Aaah dem blir så små när pälsen blir blöt. Åh mina sötingar <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0