Nej till Videofyme!

2012-05-07 | 23:53:18 | Kategori: Debatt / Satirer | 0 kommentarer
Jag måste bara uttrycka min avsky för sidan Videofyme, där man då laddar upp videos och delar på sin blogg. Om man nu inte vet, är videos ifrån den här sidan alltid kantade med reklam i början samt att dem som gjort videon ska tjäna något på den. Men nej, era giriga as, är det värt det? Jag hoppas fler tänker som jag, att dem också bojkottar varenda video därifrån, så att folk kanske slutar använda det en dag. Det spelar ingen roll hur bra video som är gjord, hade jag velat se reklam hade jag suttit mig och glott på Tv-shop. Men YouTube har ju också reklam? NEJ, inte med AdBlock plus har den inte det.

Peace bruv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0