This is their kingdom, not mine.

2012-05-18 | 22:33:49 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Min mamma hatar råttor och säger att hon inte skulle hälsa på mig om jag hade en :( Mina favoritgnagare är i alla fall marsviiin! Deras päls luktar gott, bara så ni vet. Vem vet, du kanske aldrig hållt i ett marsvin så då är det bra att veta.

Här är en kul lista på djur jag skulle vilja pröva på att ha någon gång! Alltså vill, och inte ska! ^_^ Därför räknar jag inte med marsvin för det har jag. Och detta är mest för skojsskull, skulle inte kunna tänka mig att byta ut mina fina älskade marsvin hihi. Dem är världens gulligaste.

Sedan finns det ju ormar, häst och så mycket mer... Åh jag blir alldeles snurrig av att tänka på det ihihi. Skulle inte vilja ha en fågel dock, dem låter för mycket. Mina öron tål inte det särskilt bra. VÄRT INLÄGG!? JAA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0