S P E L

2012-11-18 | 23:56:00 | Kategori: Spelnörding | 3 kommentarer
ÅH GUD. GTA V ligger etta på förbokningstoppen. Jag måste ta tummen ur röven och boka skiten, annars kommer jag inte få det i tid för det kommer vara sluuut. Hänt mig massa gånger, och det var med spel som är mindre. För övrigt, jag som inte ens gillar stealth, är lite sugen på att pröva Hitman Absolution. Troligtvis när priset sjunkit lite dock. Väntar även på att Silent Hill Downpour skall gå ned lite, för jag är snål. Dishonored blir att skaffa till PC när datorn är inköpt, trots dalande recensioner. Nästa månad skall jag också boka The Last Of Us. Och Watch Dogs, när fan det nu än kommer. Sedan mina vänner, lär jag inte ha ett öre kvar. Håller ju tummarna för ett Fallout 4, men eftersom Bethesda har släppt Dishonored nyss och skall släppa The Elder Scrolls Online (blä) under 2013, kanske det ej kommer förens emot 2014. Ugh. I alla fall, hej ingen bryr sig. Detta blev mer som en checklista för mig själv i framtiden.
Det här huset vill jag bo i. Bästa jag sett hittills. Men ah, dyrt. 8k i månaden är alldeles för mycket.
Kommentarer
Postat av: JOJO

Ibland glömmer jag näsan bort vilken nördig kompis jag har ;) <3 Btw. Har du några ps2 spel??? :D

Svar: Nörd, vad är det.... :DD shalallala... Ja, men har typ bara kvar Resident Evil 4, tror jag O_O XD ♥
Saran

2012-11-19 @ 00:31:38
URL: http://monsterjojo.blogg.se
Postat av: JOJO

får jag låna... Det är säkert jätte läskigt så kommer typ låtsas att jag spelar det bara för att ingen ska tro att jag är en fegis... Mheeehehe XD

Svar: HAHAHA ja det är läskigt! Zooombies! Men ah, ska leta efter det :D
Saran

2012-11-20 @ 00:03:26
URL: http://monsterjojo.blogg.se
Postat av: JOJO

kommer typ sätta på spelet sen kommer jag se p inledningen och sen kommer jag stänga av det x') haha

Svar: HAHAHAH jaaa XD Det är läskigt redan efter två minuter faktiskt O_O :D
Saran

2012-11-23 @ 00:21:25
URL: http://monsterjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0