Som avtryck i sanden, sköljer havet oss iväg

2012-10-12 | 21:45:54 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Nostalgikänslor, en förträngd tid, förvirrade känslor, snabba hjärtslag, ensamhet, kalla händer, enkelriktade blickar, vänskap, ålderskris och en hel del "Ride" på repeat. Där har vi nyckelorden i detta årets höst. Eller ja, den är inte slut riktigt än men kände för att vara poetisk och skriva om den ändå. Lite galet på en fredag sådär. Ehe. Jag tänkte först lägga in trött; men det kan appliceras på alla årstider är då inget som utmärker denna gentemot dem andra. Eller ja, jag känner ju nästan likadant varje årstid? hahah. Nu förstörde jag för mig själv. :(
Har lite brist på bilder oke.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0