Tänk att kroppen pallar med, men hur länge får man se

2012-09-09 | 22:49:58 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer

Lite bilder... tog en hel den bättre men dem är till projektarbete så jag spar på dem, haaah.
 
Försöker redigera med en liten design, men jag avskyr Javascript. Det är segt och jag är så dålig på det. Blir så arg när det inte går som jag vill, trodde jag var lite bättre än så pfft. Nu ska jag fortsätta titta på den här koreanska drama serien för att tänka på något annat lite, som för övrigt inte ens är bra, men likväl glor jag på den? Var är logiken. Massa kärlek. Känner mig mer ensam än annars. Kanske begår sepukku i natten om det här fortsätter, haha :((
Och för övrigt kan ni dra åt helvete. Om du inte vet vad jag pratar om, så är du säkerligen inte vad jag syftar på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0