ERODE

2013-04-07 | 23:23:44 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag börjar väl äntligen bli någorlunda frisk, varit en suspekt och seg förkylning. Eftersom att alla väntar spänt på mina symptom kan jag delge att mina bihålor har onekeligen varit stockade. Hah. Det var ironi. Jag förstår inte de som tror att folk bryr sig om vad de skriver eller gör. Varför skulle de? Såvida de inte har något eget intresse i det hela? Är det inte så människor fungerar?
Jag vill klippa mig. Mest för att jag känner att jag inte trivs i min frisyr. Hellugg får mitt hår att se fett ut bara timmar efter det torkat och man duschat. Dööö. Frågan är bara som vanligt vad fan man ska göra. Kanske borde klippa mig som Tsuzuuuuku. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0