Nighttime in Sonnenheim

2013-08-10 | 07:19:00 | Kategori: Inspiration | 0 kommentarer

FAVORIT...

Färg: Svart. 
Plats: Tror inte jag har någon favoritplats faktiskt. 
Fordon: Tåg. Det räknas.
Film: The Two Towers? Har ingen aning. Senast såg jag Slither i alla fall, och jag berättar senaste hellre än vilken som är min favorit, vet ej.
Djur: Marsvin, hästar, grisar, zebraspindlar, sälar, hajar etc etc. Jag gillar djur helt enkelt. Inte bara däggdjur som annars är mest populära. Jag gillar de flesta djur förutom delfiner och fåglar. Fåglar låter för illa uääwh.
Affär: Bokus.com kanske...?
Serie: För tillfället så Game of Thrones
Skor: Doctor Martens eller bekväma gå-skor 

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Försöker undvika det så gott det går.
Gnälla: Alltid.
Sova: Lite av min hobby ja.
Drömma mardrömmar: Fy fan knarkdrömmarna inatt. 
Klä dig i svart: Ahem nej vadå.
Hata folk: ....nej vadå.
Lita på folk: "Trust no one."

NÄR...
Åt du senast: En stund sedan.. 
Läste du en bok senast: Igår kväll 
Var du på konsert senast: Dia Psalma för över ett år sedan.
Köpte du något senast: Köpte några böcker för ett tag sedan.
Svor du senast: Nu.
Sjöng du senast: Igår.
Klagade du senast: Igår. På livet. 
HAR DU...

För många vänner: Nej, lagom.
Tvångstankar: Förstör ens liv gör dem.
Någon annan psykisk sjukdom: Tydligen har jag social fobi, vilket jag inte trodde själv. Det räknas väl som en psykisk sjukdom? Sedan mer neuropsykiatriska problem. 
Färgat håret: Sedan jag gick i trean tror jag. Redan då älskade jag färgen rött och ville ha rött hår. Tyvärr bleknade det direkt. 
Brutit några ben: Ja, emellan vaden och vristen ungefär.
Några piercings: Nej. Jag har tänkt tanken men aldrig orkat ta tag i det. 
Egen dator: Absolut
Gjort bort dig rejält: Vet inte? Varje dag säkert, jag märker det bara inte själv.
Bra självförtroende: pfffft bra självförtroende är bara lögner till sig själv.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Varit kär: Ja tyvärr.
Blivit kär i någon på nätet: Ja tyvärr där med.
Dumpat någon: Nej
Blivit dumpad: Bara online.

HUR...

Går du: Stelt och ihopsjunket med stora steg. 
Svarar du i telefonen: Svarar nästan aldrig...
Fördriver du tiden:
Spelar datorspel (hahah), skriver skit, lyssnar på musik eller kanske fotar. Just ja, jag brukar leka med mina marsvin ganska ofta också. Åh dem är så fina. 
Tjänar du pengar: Skolan.
Bäddar du sängen: Det gör jag inte, eftersom det är mer effektivt att hålla diverse kryp borta ifrån sängen om man låter den vädras.
Ofta diskar du: det händer.
Ofta städar du: Nog inte tillräckligt ofta.
Går det i skolan?: Vet inte?
Många stör du dig på: Alla. Nej, men nästan.
Ofta träffar du din familj: Varje dag.

ÄR DU...
Förstående: Hahah nej. Ibland försöker man, men nej det går inte så bra.
Öppensinnad: Nej inte så väldigt.
Arrogant: Inte enligt mig själv, men det är ju som att fråga en självisk människa om de är sjäviska.
Osäker: Ahem vadå.
Intressant: Absolut inte.
Hungrig: Inte alls. Däremot vill jag ha kaffe...
Smart: Verkligen inte. 
Barnslig: Ja på sina sätt antar jag. Även om jag tycker termen "barnslig" är något störande.
Rolig: Nej
Pratglad: Bara ibland.
Hälsosam: Nej
Blyg: Nej
Lätt uttråkad: Nej, inte om jag är hemma. 
Arg: ofta.
Ledsen: ofta.
Glad: Man kan ha roligt, ja, men att vara totalt glad sker ytterst sällan.
Pålitlig: Ja. Såvida ingenting sker plötsligt. 
Laglig: Ja.
Positiv: praktiskt taget aldrig.
Bra på att ge komplimanger: Nej inte så värst
Bra på att få komplimanger: Nej, är värre på att ta emot de än att ge till och med.
VÄLJ
Katt eller hund: Det beror på. Fast jag gillar marsvin mest ändå.
Vit eller svart: SVAAAAART. så metallz †
Varmt eller kallt: Kallt. SOM DÖDEN!!111111 Nej okey.
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Intranätet såklart.
Musik eller tystnad: Musik såvida det är min egen, annars föredrar jag tystnad.
Bok eller film: Böcker helt klart. Jag vill skriva en bok en dag. lol tönt ehfiwefh. Fast jag uppskattar att göra korta filmer om ingenting och tycker filmkonsten är fascinerande.
Leva eller dö: Att vara död är säkert trevligt, i alla fall om man som jag inte tror att någon jävla "efter döden" skit händer, utan att man upphör att existera. Som en riktigt djup sömn fast utan någon hjärnaktivitet alls. Det var knappast så att vi alla låg vilandes på ett separat plan och väntade innan vi föddes, och vi kommer inte göra det efter vi dött. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0