Sorrow found me when I was young. Sorrow waited, sorrow won.

2013-12-15 | 20:17:42 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Allting jag skriver blir blasfemiskt och fel och jag kan inte riktigt komma över det störningsmomentet och därför skriver jag mindre nu... Är sjukligt trött varenda jävla dag. Somnar lite i soffan, spelar och sover och gör om det igen. Sömnen är fylld utav mardrömmar, ångestfyllda jävlar. Det känns inte som att det skulle spela någon roll för någon om jag dog just nu, för det är ett säkert kort. Då kan man inte riskera att bli sårad. Jag gillar dig, så jag kommer berätta en hemlighet. Det finns fan ingenting läskigare än att släppa folk nära. Det har gått dåligt så ofta så jag är övertygad att alla bara vill utnyttja mig och egentligen inte bryr sig. ALLTSÅ HUR JÄVLA OFTA TÄNKER JAG SKRIVA DEN HÄR JÄVLA SKITEN FY FAN HÅLL KÄFTEN VA.
Kommentarer
Postat av: JOJO

jag bryr mig, och jag skulle bli väldigt ledsen om du inte var här <3

Svar: <3333333
Saran

2013-12-16 @ 02:05:32
URL: http://monsterjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0