Antennas to heaven

2013-02-14 | 23:14:40 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Bespara er själva ifrån mitt inte-tillräckligt-Photoshoppade ansikte. Jag skäms över min extremt dåliga hud så var tvungen sudda runt lite på den. Borde straffbeläggas att visa den annars usch. hakjefvelen med. Men idag ska vi försöka inte vara sådana. Lyssnat på "pepp" musiken under större delen av dagen och det har nog även bidragit till en undviken mental kollaps. För övrigt är jag så trött att jag skulle kunna svimma av just nu så jag tar det som en pik att jag borde sluta vara dum i huvudet och bara gå och lägga mig. Sov gott och hoppas du haft det okey ändå.  / antennas to heaven är en överdrivet underbar låt förresten. /
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0