And you would do anything to destroy the body that they rescued

2013-01-24 | 16:46:00 | Kategori: Leksaksmodellen | 0 kommentarer
Jag har tappat alla mina läsare, vilket är totalt förståeligt då jag inte gjort annan än gnällt och lagt upp låtar ingen ändå orkar lyssna på. Det är svårt när man inte vill någonting alls, att ens producera en frivol text beskrivande ens intetsägande dygnstimmar. Det sägs att man inte kan sakna det man aldrig haft, men jag är osäker om det stämmer. Man kan ju framför allt sakna någonting, även om det är fabulerat.
 
Jag bugar och bockar för blixtar och överexponering som maskerar min ofantligt äckliga hud, fetma och ansiktet. Jag menar jag ser ju så långt som okey ut här, vilket är långt ifrån verkliigheten och det vet vi.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0