Those are the words we all wait to hear

2013-01-10 | 15:23:00 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag har joggat. Om än i sådär 10 minuter för sedan höll jag på att dö, men ändå. Är bitter att jag inte varit i skolan idag, hade jag vetat att jag inte blivit sjuk så hade jag gått. Det låter som att jag stannar hemma utifall att hela tiden, men så var icke fallet. Som det guldfiskminnet jag har i ägo blev jag smått konfunderat att jag inte skrivit här på flera dagar utan att ha märkt det själv. Nu ska jag göra nail-art, gråta över olycklig kärlek och lyssna på ballader. Eller inte riktigt. Eller kanske. Eller. Eller.
Här är en fashionabel bild på Fei Fei Sun, ifrån Vogue China eller något sådant.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0